Zákaznícka linka: +421 908 742 550 | Kontaktovať e-mailom

Registrovať sa môžete tu. Po zadaní informácií máte vytvorené konto. Pri ďalšej návšteve vo web-shope sa už stačí len prihlásiť a môžete nakupovať. Po registrácii si budete vedieť kedykoľvek pozrieť stav Vašich objednávok, všetky faktúry, alebo upraviť svoj profil.
V prvom rade je nutné, aby ste u nás mali vytvorený účet (treba sa zaregistrovať). Pre správne zobrazovanie sa nášho web-shopu je nutné, aby ste vo svojom prehliadači mali povolené cookies. Ak máte starú verziu prehliadača, niektoré položky sa vám nemusia zobrazovať správne. Ak ste už u nás nakupovali, ale ste zabudli vaše heslo, kliknite pri zadávaní prihlasovacích údajov na ikonu „zabudol som heslo“, na váš e-mail vám bude zaslané nové heslo. V prípade akéhokoľvek problému nás môžete vždy kontaktovať e-mailom na info@feelgreen.sk.
Skontrolujte si prosím aj nevyžiadanú poštu, teda tzv. SPAM – môže sa stať, že mail preradilo tam. Ak ste ho tam našli, označte ho – Toto nie je Spam. Ak mail nenájdete ani tam, kontaktujte nás mailom na info@feelgreen.sk.
Zľavu si môžete uplatniť hneď v prvom kroku objednávky. Stačí, keď si vyberiete produkt alebo produkty, ktoré si chcete kúpiť. Následne si zobrazte košík a vľavo dole sa zobrazí kolónka na zľavový kód. Zadajte ho a kliknite na tlačidlo „Uplatniť zľavu“. Keby ste náhodou zabudli na uplatnenie zľavového kódu v tomto kroku, môžete tak spraviť aj po kliknutí na „Skontrolovať a objednať“ v ľavej hornej časti zobrazenej stránky.
Niektoré zľavy sa dajú použiť za špecifických podmienok, napr. niektoré platia len obmedzený čas alebo sa dajú použiť len pri nákupe nad určitú hodnotu. Preto si skontrolujte či pri zľave sú uvedené aj podmienky. Ak napriek tomu, že všetko sedí, zľavu nejde uplatniť, môže ísť o technický problém. V takom prípade nás kontaktujte na info@feelgreen.sk.
Áno, v našom obchode môžete nepoužitý tovar vrátiť až do 14 dní. Ako postupovať pri vrátení tovaru sa dočítate na tejto stránke.
Dodacia doba tovaru je označená pri jednotlivých produktoch. Vo väčšine prípadov však trvá 2 až 8 pracovných dní. V prípade, ak by sa vyskytli nejaké problémy – a bola by prekročená dodacia doba objednaného tovaru – sa vždy snažíme kupujúceho informovať.
V prípade, že máte záujem o zaslanie tovaru z našej ponuky do zahraničia, prosím kontaktujte nás na info@feelgreen.sk, kde Vám naši operátori poskytnú informáciu, či je možné dodanie aj do Vami požadovanej krajiny a za aké poštovné.
Ak chcete dostávať od nás najnovšie informácie o dianí na trhu, novinkách a akciách na našom web-shope, môžete v procese registrácie potvrdiť svoj záujem o newsletter po zadaním mailovej adresy v časti „Kontakty“ pod možnosťou zaslania mailu. V prípade, že Vás budú naše informačné e-maily obťažovať, môžete sa z newslettera kedykoľvek odhlásiť v pätičke samotného newslettra.
Tovar môže byť len dočasne vypredaný, teda čaká sa na nové zásoby – to sa u jednotlivých značiek líši – môže to trvať od niekoľkých týždňov po niekoľko mesiacov. Tovar však môže byť nedostupný aj z dôvodu, že sa už prestal vyrábať. Takéto produkty postupne po informáciách od dovozcu alebo výrobcu sťahujeme zo stránky.
Je to možnosť objednať a zaplatiť darček pre osobu, ktorú chcete na diaľku obdarovať. Vy objednáte, zaplatíte vopred a my objednávku odošleme danej osobe. Pri zadaní adresy pri objednávke si zvoľte „Odoslať na inú adresu“. Objednávka bude odoslaná bez faktúry (tá príde mailom kupujúcemu), na tovare nebude žiadna cenovka a ak napíšete v objednávke aj darčekový text (do položky „poznámka k objednávke“) pribalíme do zásielky aj darčekovú kartičku s Vaším textom. Z tohto dôvodu nie je po zakliknutí možnosti objednať ako darček možnosť poslať objednávku na dobierku.
Doba dodania je označená v kolónke „Ďalšie informácie“ ku každému produktu zvlášť.